Sunday, November 25, 2007

ياااااااااااااه .... أخيرا


يا جماعة أنا مش مصدق نفسي
.
.

والله العظيم بجد

.

أنا نزل لي أول تحقيق في جريدة الشعب الالكترونية
.


ياااااااااااااااااااه
.

أول مرة أشوف اسمي كدة مكتوب لوحده
.

مش أنا اللى كاتبه
.

بس الموضوع ده تعبت فيه قوي


وكنت هاضرب

.

وورقي إتاكل امام عيني

.

وحاجات كتيرة هاحكيها بعدين
.

بس المهم أنه اتنشر
.
والصور دي أنا اللى مصورها وتأذيت من أجلها ولكن الحمد لله

.


وده رابط الموضوع وأترجاكم تشوفوه وشاركوني فرحتي وتقولوا رأيكم في أول عمل صحفي ينشر لي في حياتي

.


****

3 comments:

Anonymous said...

الف مبروك يا دكتور لا مقالة هايلة بجد,

Anonymous said...

العزيز..أحمد عبد القوى

موضوع جميل جداً

والصور أكثر من رائعة

ان شاء الله نشوف اسمك منور

فى الصحف المنشوره كمان

اتمنالك دوام التوفيق

أخوك نيجــر

albaghdadi said...

موضوع جمييييل
ومبذول فيه جهد
وعايزين نشوف كمان وكمان